FAQ – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Marcelego Karczemnego 4, 26-615 Radom. Niestety nie posiadamy jeszcze swojego salonu dlatego prosimy o kontakt mailowy bądź też telefoniczny w celu ustaleniu daty i godziny odbioru zamówienia. W tym celu udaj się do zakładki “kontakt”.
Gdzie mogę znaleźć kody rabatowe?
Aby uzyskać kod rabatowy najlepiej śledzić Nasze akcje na portalach społecznościowych typu Facebook itp. Dodatkowo co jakiś czas kody rabatowe będą również wysyłane do Naszych klientów, którzy zapisali się do Newslettera.
Dlaczego produkt, który chcę kupić jest niedostępny?
Przy wyborze rozmiaru produktu zawsze pojawia się informacja o stanie magazynowym. Jeżeli rozmiar, który próbujesz dodać do koszyka jest przekreślony oznacza to, że aktualnie nie posiadamy go w magazynie. Możemy specjalnie dla Ciebie zamówić ten produkt, w tym celu napisz do Nas na adres e-mail: magiccraftsklep@gmail.com
Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?
Jeżeli posiadasz konto na Naszym portalu otwórz “stopkę strony”, a następnie z listy “moje konto” wybierz “status zamówienia”. Klienci, którzy nie założyli konta na Naszej stronie będą informowani na bieżąco mailowo o postępie realizacji zamówienia.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Wyjątek stanowi zamówienie powyżej 350 zł. Wtedy przesyłka jest GRATIS!
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu “wysyłka” w ostatnim polu “uwagi do zamówienia” umieść informację na temat chęci otrzymania faktury VAT.
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Zamówienie możesz modyfikować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej mailowo: magiccraftsklep@gmail.com
Czy mogę anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej mailowo: magiccraftsklep@gmail.com
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, możesz zwrócić zamówiony produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Więcej informacji znajdziesz na stronie https://magiccraft.pl/regulamin w pkt. 9.