FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Marcelego Karczemnego 4, 26-600 Radom. Niestety nie posiadamy jeszcze swojego salonu dlatego prosimy o kontakt mailowy bądź też telefoniczny w celu ustaleniu daty i godziny odbioru zamówienia. W tym celu udaj się do zakładki „kontakt”.

Gdzie mogę znaleźć kody rabatowe?

Aby uzyskać kod rabatowy najlepiej śledzić Nasze akcje na portalach społecznościowych typu Facebook itp. Dodatkowo co jakiś czas kody rabatowe będą również wysyłane do Naszych klientów, którzy zapisali się do Newslettera.

Dlaczego produkt, który chcę kupić jest niedostępny?

Nasze buty są wykonywane na zamówienie, jednak jeśli wybrany produkt jest niedostępny, oznacza to, że aktualnie brakuje nam niezbędnych komponentów do jego produkcji, takich jak skóra, podeszwa, obcas lub inne elementy.

W razie zainteresowania danym modelem zachęcamy do kontaktu – postaramy się sprowadzić brakujące materiały i zrealizować Twoje zamówienie. Napisz do nas na adres e-mail: magiccraftsklep@gmail.com.

Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?

Jeżeli posiadasz konto na Naszym portalu otwórz „stopkę strony”, a następnie z listy „moje konto” wybierz „status zamówienia”. Klienci, którzy nie założyli konta na Naszej stronie będą informowani na bieżąco mailowo o postępie realizacji zamówienia.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Wyjątek stanowi zamówienie powyżej 400 zł. Wtedy przesyłka jest GRATIS!

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu „wysyłka” w ostatnim polu „uwagi do zamówienia” umieść informację na temat chęci otrzymania faktury VAT.

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Zamówienie możesz modyfikować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej mailowo: magiccraftsklep@gmail.com

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej mailowo: magiccraftsklep@gmail.com

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, możesz zwrócić zamówiony produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Więcej informacji znajdziesz na stronie https://magiccraft.pl/regulamin w pkt. 9.

Jak dbać o skórzane buty MagicCraft?

Dbaj o swoje buty regularnie: czyść je miękką szczotką lub wilgotną szmatką, stosuj specjalne kremy i pasty do skóry naturalnej, unikaj długotrwałego moczenia. Dzięki temu obuwie zachowa piękny wygląd i trwałość na długie lata.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar butów?

Proponujemy zmierzyć długość swojej stopy i porównać z tabelą rozmiarów dostępną na naszej stronie. W razie wątpliwości służymy pomocą mailową lub telefoniczną.

Czy mogę wymienić buty na inny rozmiar?

Tak, wymiana jest możliwa pod warunkiem, że produkt nie nosi śladów użytkowania i jest w oryginalnym opakowaniu. Szczegóły znajdziesz w regulaminie zwrotów.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Standardowy czas realizacji wynosi 2-5 dni roboczych, jednak może się różnić w zależności od dostępności produktu i wybranej metody dostawy.

Jakie metody płatności akceptujecie?

Akceptujemy płatności wyłącznie za pośrednictwem bramki płatniczej Przelewy24. W ramach tej usługi możesz zapłacić przelewem bankowym, BLIKIEM oraz skorzystać z odroczonych płatności Przelewy24.

Czy oferujecie gwarancję na produkty?

Tak, na wszystkie produkty udzielamy 24-miesięcznej gwarancji zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego.

Jak zgłosić reklamację?

Reklamację możesz zgłosić wygodnie online za pomocą platformy WygodneZwroty.pl. Alternatywnie, możesz pobrać i wypełnić formularz reklamacji dostępny pod tym linkiem: formularz reklamacji, a następnie przesłać go do nas.

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Formularz zapisu do newslettera znajdziesz na dole strony. Dzięki niemu otrzymasz informacje o nowościach, promocjach i kodach rabatowych.